РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)Журнали та продовжувані видання (2)Наукова періодика України (42)
Пошуковий запит: (<.>A=Курбан О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
1.

Курбан О. В. Діагностика та моделювання РR-процесів : монографія. — К., 2012
2.

Курбан О. В. Діагностика та моделювання PR-процесів : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06. — К., 2011
3.

Семигіна Т. В. Соціальні послуги в Україні: сьогодення та перспективи. — К.: Зірка, 2007 - (Проект Тасіс "Посилення регіон. соц. служб").
4.

Курбан О. В. Правові основи функціонування соціальних комунікацій в Україні // Держава і право. Юрид. і політ. науки : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 46.
5.

Курбан О. В. Комплексна пам'ятка поблизу с. Вільне // Археологія. - 2002. - № 4.
6.

Курбан О. Базові основи аналізу соціальних комунікацій // Вісн. Кн. палати. - 2014. - № 4.
7.

Курбан О. PR-аспекти інформаційної безпеки організаційних структур // Вісн. Кн. палати. - 2014. - № 5.
8.

Курбан О. Стратегія і тактика сучасної інформаційної активності у соціальних мережах // Вісн. Кн. палати. - 2014. - № 9.
9.

Курбан О. Соціальні мережі як інструмент у галузі PR // Вісн. Кн. палати. - 2014. - № 10.
10.

Курбан О. В. Медіавіруси та їх використання як інформаційної зброї // Наук. зап./Укр. акад. друкарства. - 2016. - № 1.
11.

Курбан О. В. Прийоми та засоби приховання й ідентифікації авторства акаунтів у соціальних мережах // Наук. зап./Укр. акад. друкарства. - 2016. - № 2.
12.

Курбан О. В. Інтернет-технології та онлайнові соціальні мережі у сучасній гібридній війні // Наук. зап./Укр. акад. друкарства. - 2017. - № 1.
13.

Курбан О. В. Загальна характеристика сучасного Інтернет-простору в контексті використання соціальних онлайн-мереж // Поліграфія і вид. справа. - 2016. - № 1.
14.

Курбан О. В. Специфіка створення алгоритмічної системи управління інформаційними процесами в соціальних мережах // Поліграфія і вид. справа. - 2016. - № 2.
15.

Курбан О. В. Інформаційні кампанії у соціальних онлайн-мережах: типологія та класифікація // Поліграфія і вид. справа. - 2017. - № 1.
16.

Курбан О. В. Сучасні інформаційні війни у соціальних онлайн-мережах : автореф. дис. ... д-ра наук із соц. комунікацій : 27.00.06. — Київ, 2018
17.

Курбан О. В. Нейромаркетинг: реклама, PR, digital-marketing, брендинг : навч. посіб. — Київ: Білий Тигр, 2019
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського